počet produktů
0
cena nákupu
0,00 CZK
měna: CZK
Kategorie
Počítadlo přístupů
Online: 25
Dnes: 1341
Týden: 1341
Celkem: 1035791
Počet kliků: 7422990
Kontaktní formulář
Captcha Reload Image

Obchodní podmínky

UPOZORNĚNÍ pro zákazníky

Objednávku může kupující zrušit do 24 hodin po objednání bez jakýchkoliv sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno, o čemž je kupující mailem informován. V ostatních případech je prodávající oprávněn požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů (zejména manipulační náklady, storno poplatek a náklady na dopravu).

 

Přijaté objednávky jsou závazné a po 24 hodinách po objednání je lze zrušit pouze po telefonické dohodě s prodávajícím. Prodávající má právo požadovat po kupujícím zaplacení storno poplatku, jeho výše je zpravidla 20% z ceny objednaného zboží a náklady na dopravu. Prodávající má právo požadovat storno poplatek i v případě, že kupující si zboží nepřevezme. Prodávající pozbývá nárok na úhradu storno poplatku, případě, že nedodrží dodací lhůtu, která je uvedena u objednaného produktu.


Objednávky, uzavření kupní smlouvy


Garance nejnižších cen!
V případě, že najdete kdekoliv na českém internetu nižší cenu zboží, než je ta naše, pošlete nám o tom informace na naši e-mailovou adresu. My situaci ověříme a pokud bude skutečně cena nabízená v jiném shopu nižší, tak se Vám pokusíme co nejdříve nabídnout lepší cenu.

Odesláním objednávky uzavírá kupující s prodávajícím kupní smlouvu a zároveň akceptuje cenu objednaného zboží platnou v den objednání. Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy se prodávající i kupující zavazují řídit těmito obchodními podmínkami.

Dodací lhůta, způsob doručení a platby
Kvůli širokému výběru nejsme schopni mít veškeré zboží skladem. Pokud zboží není aktuálně na skladě nebo si jeho objednání vyžádá delší dobu, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen s přibližnou dodací lhůtou. V tomto případě může kupující svou objednávku do 72 hodin zrušit . Obvyklá lhůta dodání zboží je 2-5 dní.

Objednané zboží bude zasláno na dobírku prostřednictvím České pošty.
Poštovné je uvedeno na konci objednávky.  

u nábytku (lehátka, stolky) se účtuje dopravné 399 Kč bez rozdílu ceny.

 
Balné je zdarma u všech zásilek. Zboží je zasíláno pojištěné podle hodnoty zboží. Při převzetí zásilku zkontrolujte, jestli není poškozená a případné vady způsobené dopravou řešte přímo s dopravcem. 
 

NA Slovensko je :

Poštovné a balné do SR činí 250,- kč. Při objednávce nad 5000 Kč  poštovné zdarma. Lehátka a nábatek dle předchozí domluvy.
 


Slevy

Nabízíme různé akce.Aktuální nabídku slev/bonusů naleznete na hlavní atránce shopu

Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má ze zákona možnost zboží do 14 dnů vrátit. Takto lze vrátit pouze zboží nepoužité, nepoškozené, spolu s dokladem o nákupu. Zboží musí být schopné další distribuce. Nevztahuje se na zboží vyrobené na zakázku. Zboží musí být zasláno jako doporučené psaní nebo balík (podle rozměrů). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Kupujícímu budou vráceny pouze peníze za objednané zboží, nikoli za poštovné, a to bezprostředně po obdržení zboží prodávajícím. Peníze budou zaslány složenkou České pošty. Kupující hradí cenu této služby (30 Kč). 

Reklamace, záruka

Záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak. Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží či kopii složenky od dobírky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Z hygienických důvodů je zboží k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené neodbornou manipulací, porušením obvyklých zásad užívání zboží.

Pokud je doručené zboží vadné či poškozené již při převzetí, je kupující povinen o této skutečnosti prodávajícího neprodleně vyrozumět.

O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje prodávající. Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

Doklad o koupi zasíláme po vyzvednutí a zaplacení zboží a to pouze na vyžádání!